Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@ashandivory.nl
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Plaats het product in je digitale winkelwagen via de ’toevoegen aan winkelwagen’ knop. Je kunt natuurlijk ook verder winkelen, maar let op: de artikelen in jouw winkelwagen worden pas voor je gereserveerd nadat je de bestelling hebt geplaatst.
Rond je bestelling af in de winkelwagen. Hier kun je eenvoudig je gegevens invullen, je betaling kiezen en afrekenen.
Het kan voorkomen dat de bevestigingsemail in je spam (ongewenste) map terecht komt.
Controleer dus eerst je spam-map.
Als de betaling succesvol is verlopen en het geld van je rekening is afgeschreven, kun je ervan uitgaan dat de bestelling succesvol is verwerkt.
Twijfel je, neem dan contact met ons op via info@ashandivory.nl
Zorg ervoor dat je het juiste afleveradres invoert als je je bestelling plaatst. Vanwege ons streven om snel te leveren, kan het gebeuren dat wij je aflevergegevens niet meer kunnen wijzigen.
Heb je het na het plaatsen van je bestelling al gezien dat het niet klopt of je wilt het toch wijzigen, neem dan contact met ons op via telefoon of mail.
Helaas is het niet mogelijk om je bestelling te annuleren na betaling. Zodra je je bestelling hebt ontvangen, kun je deze aan ons retourneren. Retourzendingen worden binnen 14 dagen na ontvangst geaccepteerd. Retourzending is voor eigen rekening.
Je ontvangt altijd een bevestigingsmail zodra je bestelling is voltooid, dus controleer eerst je inbox. Als je geen bevestiging hebt ontvangen en je weet niet zeker of de betaling is gelukt, raden we je aan om op je bankrekening te kijken of het bedrag is afgeschreven. Als dit het geval is, kun je ervan uitgaan dat de bestelling is doorgekomen.
Zo niet, controleer dan eerst of je al je gegevens correct hebt ingevuld bij de bestelling.
Als je de oorzaak van de mislukte betaling niet kunt vinden, neem dan contact met ons op via info@ashandivory.nl
Ja, zodra je een bestelling hebt geplaatst en hebt betaald ontvang je een bevestigingsemail. Hierin staat vermeld dat de betaling is voltooid.
Heb je geen mail ontvangen, controleer voor de zekerheid nog even je spam box. Neem anders contact met ons op via info@ashandivory.nl
Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 worden geplaatst, worden dezelfde dag verzonden. De bestelling wordt naar verwachting de volgende werkdag bezorgd. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst, worden geleverd op de daaropvolgende dinsdag.
Bestellingen naar België hebben een langere levertijd. Verwachting is 2 á 3 werkdagen.
Je ontvangt van ons een email dat je bestelling is verwerkt.
Zodra PostNL deze heeft opgehaald ontvang je een track and trace om je bestelling te volgen.
Helaas is het niet mogelijk om bij het plaatsen van je bestelling een servicepunt als afleverlocatie te selecteren. Nadat je de e-mail met je track & trace nummer hebt ontvangen, kunt je contact opnemen met de bezorgdienst om de aflevering bij een servicepunt te regelen.
Het spijt ons dat er iets mis is gegaan bij het verwerken van je bestelling. Neem contact met ons op via info@ashandivory.nl zodat we je snel kunnen helpen.
Het spijt ons dat er iets mis is gegaan bij het verwerken van je bestelling. Neem contact met ons op via info@ashandivory.nl zodat we je snel kunnen helpen.
Het spijt ons dat er iets mis is gegaan bij het verwerken van je bestelling. Neem contact met ons op via info@ashandivory.nl zodat we je snel kunnen helpen.
Het kan natuurlijk voorkomen dat je niet tevreden bent met je bestelling. Dat is erg jammer, maar je hebt recht om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren.
Voor het retourneren van je bestelling dien je onderstaande stappen te volgen.
1. Het artikel mag niet gebruikt of beschadigd zijn.
2. De bestelling dient in de originele verpakking geretourneerd te worden.
3. Bestellingen dienen binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd te worden.
4. Stuur een email naar info@ashandivory.nl waarin je het ordernummer van je bestelling aangeeft en welke artikelen je retour wilt sturen.
5. Verstuur het pakket naar het onderstaande adres
Ash & Ivory
Basaltdijk 36
4706DM Roosendaal
6. Frankeer het pakket en breng het naar een PostNL of DHL servicepunt.
7. De retourverzendkosten zijn voor eigen rekening. (indien het product defect is of verkeerd is geleverd dan zullen de retourkosten door Ash & Ivory worden betaald).
8. Zodra we de retourzending hebben ontvangen, dan ontvang je van ons een bevestigingsmail en storten we het bedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening.
Retourzendingen worden binnen vijf werkdagen verwerkt nadat ze bij ons zijn aangekomen. Nadat je hiervan een bevestiging hebt ontvangen in de vorm van een creditnota, wordt je geld binnen een paar dagen teruggestort via de betaalmethode die je hebt gebruikt.
Neem voor vragen contact met ons op via mail of telefoon.